Thursday, August 13, 2009

Borş de tren(Sformer), în pauză şi nu numai

“We go with Păcală”, am uitat de Kevin, pauză, “sări cu un sanviş”, ai văzut nişte ochelari cu leopard?”, nu se loghează pe aglomerări”, “he said I looked like Nadzi”, “what does she want from you?”, “eu m-am cam plictisit”, mi-au trecut nervii, Zoe, “vrei să fumăm?”, “ciocolată?”, Paul poartă Laura Lazăr, “aţi făcut portrete?”, mai avem timp, “era adventist, dar nu ţi-a zis ţie”, haha, “ciocu’ mic!”, “Matei nu mi-a dat reportofonul”, “ştii jocul?”, “step by step”, “el nu suportă clujenii”, “mi se pare un fel de opus al ardelenilor”, “de-acolo sună ceasul!”, “contrazici ideea de a fi om”, “toţi clujenii sunt la fel”, “ce băbuţă am prins…”, “personae diferite”, “…se ştia cu Carol al Doilea”, “una e afacerea şi alta e să munceşti”, “discuţii exagerat de unse cu unt”, şah, “cum să tragi o concluzie despre Bucureşti?”, “e stupid total”, Control, Lipscani, “întocmim un mic ghid”, Editors în parcul…Herăstrău, Cărtureşti, “eu n-am fost niciodată la MNAC”, “it’s so French”, “is Bucharest to big for you?”, “I am from Belgium”, Umberto Eco, Flamish speaking are wealthier, they work harder, so they have to pay the big taxes for the French people – it’s all about economics”. Aşa zice şi taică-meu.

1 comment:

Anonymous said...

scz de deranj..am primit mesg asta pe mail ieri...circula prin tara... « dom’le stiu eu un blog nou foarte tare crizeleluarvinte.wordpress.com ….explica cu maiestrie de ce au ajuns tinerii intelectuali sa alunece de foame spre extreme, blogul e laboratorul unde se coace urmatoarea revolutie din romania, va zic eu, o revolutie a curajosilor intr-o tara de lasi snobi… blogul are staif, e scris cu nerv, cu umor, cu o ironie distrugatoare, fara false pudori, in raspar fata de modelele, tendintele, atitudinile fetide de azi…..am aflat citindu-l ca legionarii astia vor sa organizeze atentate impotriva puterii statale, sunt niste dementi decisi sa ucida politicieni…cica au in plan sa-l rada pe Base... »